Start » Praca

Praca

   Konsultant działu obsługi klienta

   Wymagamy:

  • wykształcenia minimum średniego
  • dobrej znajomości komputera (pakiet MS Office)
  • umiejętności obsługi urządzeń biurowych
  • dobrej organizacji pracy, dokładności, rzetelności
  • wysokiej kultury osobistej
  • łatwości w poruszaniu się po internecie
  • umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych

 

Konsultant działu obsługi technicznej

Wymagamy:

  • wykształcenia minimum średniego
  • znajomości systemu Linux na poziomie użytkownika (bardzo dobra) i administratora (przynajmniej podstawowa);
  • znajomości sposobu konfiguracji DNS, Apache, Exim, MySQL, Ftp przynajmniej w stopniu podstawowym;
  • komunikatywności w mowie i piśmie - wymagane jest bezbłędne posługiwanie się językiem polskim;
  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne korzystanie z dokumentacji technicznej;
  • chęci szybkiego zwiększania swojej wiedzy i kwalifikacji

 

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, otwartej na młodych ludzi - możliwość poznania specyfiki pracy w nowoczesnej firmie z branży zaawansowanych technologii - prace w młodym, dynamicznym zespole
  • miejsce pracy Gdańsk.

 

Płatność za usługi

Akceptujemy płatności:

Pomoc 24/7

Całodobowa pomoc techniczna
pozwala Ci komfortowo korzystać
z usług webd.

Używamy cookies w celach świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że cookies będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się więcej.