Praca
Konsultant działu obsługi klienta
Wymagamy:
- wykształcenia minimum średniego
- dobrej znajomości komputera (pakiet MS Office)
- umiejętności obsługi urządzeń biurowych
- dobrej organizacji pracy, dokładności, rzetelności
- wysokiej kultury osobistej
- łatwości w poruszaniu się po internecie
- umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych
Konsultant działu obsługi technicznej
Wymagamy:
- wykształcenia minimum średniego
- znajomości systemu Linux na poziomie użytkownika (bardzo dobra) i administratora (przynajmniej podstawowa);
- znajomości sposobu konfiguracji DNS, Apache, Exim, MySQL, Ftp przynajmniej w stopniu podstawowym;
- komunikatywności w mowie i piśmie - wymagane jest bezbłędne posługiwanie się językiem polskim;
- znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne korzystanie z dokumentacji technicznej;
- chęci szybkiego zwiększania swojej wiedzy i kwalifikacji
Oferujemy:
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, otwartej na młodych ludzi - możliwość poznania specyfiki pracy w nowoczesnej firmie z branży zaawansowanych technologii - prace w młodym, dynamicznym zespole
- miejsce pracy Gdańsk.