Pytania klientów
Zakupiłeś? zerknij

  1. Zagadnienia dotyczące funkcjonowania FTP
  2. Pytania związane z funkcjonowaniem bazy MySQL
  3. Funkcjonowanie poczty e-mail
  4. Zagadnienia związane z działaniem serwera www + PHP
  5. Obsługa, kontakt
  6. Pytania o funkcjonowanie domen
  7. Finanse
  8. Kończy mi się okres ważności konta, co powinienem zrobić aby przedłużyć jego abonament?

    Odpowiedź


    Jeżeli jesteś posiadaczem konta WEBD Mini i chcesz je przedłużyć o kolejny miesiąc, to możesz to uczynić wysyłając SMS'a z działu "Finanse", gdzie zostaniesz automatycznie przekierowany do płatności.Jeżeli natomiast chciałbyś przedłużyć okres ważności dowolnego konta WEBD, możesz tego dokonać za pomocą systemu Przelewy24, Payu, PayPal lub przelewem bankowym lub pocztowym. W przypadku wybrania ostatniej opcji prosimy podać w tytule przelewu "login konta" oraz dodatkową informację: "przedłużenie konta".Aby przedłużyć abonament konta nie ma potrzeby wypełniania po raz kolejny formularza rejestracyjnego.


  9. Konto zostało zablokowane, zapłaciłem, a konto wciąż nie działa, dlaczego?
  10. Czy istnieje możliwość przejścia na inny pakiet oferowany przez WEBD?
  11. W jaki sposób otrzymać fakturę VAT za usługi WEBD?
  12. Zapłaciłem/am za konto, a nie zostało to jeszcze uwzględnione w dziale "Finanse", dlaczego?
  13. Zapłaciłem/am za konto WEBD SMSem by przedłużyć ważność moich usług, jednak nie zostało to jeszcze uwzględnione, dlaczego?
  14. Czy są wystawiane faktury pro forma?
  15. W jaki sposób uzyskać kod auth_info dla domeny zarejestrowanej w WEBD.pl ?
{left_bottom_block}

Akceptujemy płatności m.in.

płatności
{right_bottom_block}

Pomoc 24/7

Całodobowy monitoring serwerów
pozwala Ci komfortowo korzystać
z usług webd.

Używamy cookies w celach świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że cookies będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się więcej.