Pytania klientów
Zakupiłeś? zerknij

  1. Zagadnienia dotyczące funkcjonowania FTP
  2. Pytania związane z funkcjonowaniem bazy MySQL
  3. Funkcjonowanie poczty e-mail
  4. Zagadnienia związane z działaniem serwera www + PHP
  5. Obsługa, kontakt
  6. Pytania o funkcjonowanie domen
  7. Jakie są serwery nazw (DNSy) dla stron Klientów utrzymywanych na serwerach WEBD?
  8. Jaka jest różnica między opcjami "Zaparkowane domeny" a "Domeny podpięte"?
  9. Domena została zaparkowana, DNS są poprawne a mimo to moja domena nie działa, dlaczego?

    Odpowiedź


    Taka sytuacja jest możliwa w dwóch przypadkach:



    - gdy domena jest rejestrowana po raz pierwszy,



    - gdy właściciel domeny zmienia serwer ,co najczęściej wiąże się również ze zmianą serwerów nazw (DNS)



    Przyczyną powyższych przypadków jest propagacja nowych DNS'ów dla tej domeny w internecie. Przez mniej więcej 24h od momentu zmiany delegacji, domena może być niewidoczna dla części internatów. Niestety nie mamy wpływu na przeładowanie się DNS'ów i jedyne co możemy poradzić to uzbrojenie się w cierpliwość.


  10. Mam własną domenę. Co należy zrobić by ją przenieść na konto WEBD?
  11. Mam własną domenę, którą chciałbym przenieść na serwery WEBD. Co należy zrobić, aby działała na nowym koncie WEBD?
  12. Jak wykonać transfer domeny w WEBD?
  13. Jak dodać kolejną domenę w Cpanelu?
  14. Jak będą wyglądać adresy do usług WWW, FTP, mail oraz Cpanelu w przypadku własnej domeny?
  15. Jak wykonać transfer domeny od innego operatora domen niż NASK do WEBD?
  16. Jak zakupić dowolną domenę za pośrednictwem WEBD?
  17. Przeniesienie domeny z WEBD do innego rejestratora
  18. Finanse
{left_bottom_block}

Akceptujemy płatności m.in.

płatności
{right_bottom_block}

Pomoc 24/7

Całodobowy monitoring serwerów
pozwala Ci komfortowo korzystać
z usług webd.

Używamy cookies w celach świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że cookies będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się więcej.