Pytania klientów
Zakupiłeś? zerknij

  1. Zagadnienia dotyczące funkcjonowania FTP
  2. Pytania związane z funkcjonowaniem bazy MySQL
  3. Funkcjonowanie poczty e-mail
  4. Zagadnienia związane z działaniem serwera www + PHP
  5. Obsługa, kontakt
  6. Mam problem, jak powinienem o tym powiadomić Administratorów WEBD?

    Odpowiedź


    Staramy się odpowiadać na wszelkie pytania na bieżąco poprzez system poczty wewnętrznej stworzony specjalnie z myślą o naszych Klientach. Aby skorzystać z poczty wewnętrznej prosimy o zalogowanie się na stronie webd.pl i utworzenie nowego zgłoszenia za pomocą zakładki Wiadomości.



    Natomiast wszystkich zainteresowanych naszą ofertą prosimy o kontakt mailowy na sprzedaz@webd.pl lub telefoniczny dostępny w dziale http://webd.pl/kontakt. Tam również jest dostępny formularz ułatwiający wysłanie nam maila.



    Wykluczamy możliwość kontaktu poprzez komunikatory internetowe. Żadna Twoja wiadomość nie pozostanie bez odpowiedzi.


  7. Nie mogę sie zalogować do Cpanelu (Panel WWW), dlaczego?
  8. Z jakich portów korzysta Cpanel (Panel WWW)?
  9. Dlaczego prosimy i zalecamy kontaktować się z Administratorami WEBD za pomocą poczty wewnętrznej?
  10. Jak i po co zapewniona jest niezależność między CPanelem (Panel WWW) a Panelem Klienta?
  11. Pytania o funkcjonowanie domen
  12. Finanse
{left_bottom_block}

Akceptujemy płatności m.in.

płatności
{right_bottom_block}

Pomoc 24/7

Całodobowy monitoring serwerów
pozwala Ci komfortowo korzystać
z usług webd.

Używamy cookies w celach świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że cookies będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się więcej.