Pytania klientów
Zakupiłeś? zerknij

  1. Zagadnienia dotyczące funkcjonowania FTP
  2. Pytania związane z funkcjonowaniem bazy MySQL
  3. Funkcjonowanie poczty e-mail
  4. Zagadnienia związane z działaniem serwera www + PHP
  5. Obsługa, kontakt
  6. Nie mogę sie zalogować do Cpanelu (Panel WWW), dlaczego?
  7. Mam problem, jak powinienem o tym powiadomić Administratorów WEBD?

    Odpowiedź


    Staramy się odpowiadać na wszelkie pytania na bieżąco poprzez system poczty wewnętrznej stworzony specjalnie z myślą o naszych Klientach. Aby skorzystać z poczty wewnętrznej prosimy o zalogowanie się na stronie webd.pl i utworzenie nowego zgłoszenia za pomocą zakładki Wiadomości.



    Natomiast wszystkich zainteresowanych naszą ofertą prosimy o kontakt mailowy na sprzedaz@webd.pl lub telefoniczny dostępny w dziale http://webd.pl/kontakt. Tam również jest dostępny formularz ułatwiający wysłanie nam maila.



    Wykluczamy możliwość kontaktu poprzez komunikatory internetowe. Żadna Twoja wiadomość nie pozostanie bez odpowiedzi.


  8. Z jakich portów korzysta Cpanel (Panel WWW)?
  9. Jak i po co zapewniona jest niezależność między CPanelem (Panel WWW) a Panelem Klienta?
  10. Dlaczego prosimy i zalecamy kontaktować się z Administratorami WEBD za pomocą poczty wewnętrznej?
  11. Pytania o funkcjonowanie domen
  12. Finanse
{left_bottom_block}

Akceptujemy płatności m.in.

płatności
{right_bottom_block}

Pomoc 24/7

Całodobowy monitoring serwerów
pozwala Ci komfortowo korzystać
z usług webd.

Używamy cookies w celach świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że cookies będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się więcej.