Pytania klientów
Zakupiłeś? zerknij

  1. Zagadnienia dotyczące funkcjonowania FTP
  2. Pytania związane z funkcjonowaniem bazy MySQL
  3. Funkcjonowanie poczty e-mail
  4. Zagadnienia związane z działaniem serwera www + PHP
  5. Obsługa, kontakt
  6. Mam problem, jak powinienem o tym powiadomić Administratorów WEBD?
  7. Nie mogę sie zalogować do Cpanelu (Panel WWW), dlaczego?

    Odpowiedź


    Przyczyny braku połączenia z Cpanelem:



    - blokada portów obsługujących Cpanel w Twoim połączeniu internetowym - prosimy się skontaktować ze swoim administratorem/providerem internetu w celu wyjaśnienia czy dane porty są zablokowane,



    - włączony firewall - należy go wyłączyć lub odblokować w nim niezbędne porty,



    - blokada logowania - występująca w momencie wielokrotnych prób zalogowania się na błędne dane, w tym wypadku prosimy o kontakt z Działem Technicznym,



    - brak opłaty za hosting - aby przywrócić działanie hostingu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta


  8. Z jakich portów korzysta Cpanel (Panel WWW)?
  9. Dlaczego prosimy i zalecamy kontaktować się z Administratorami WEBD za pomocą poczty wewnętrznej?
  10. Jak i po co zapewniona jest niezależność między CPanelem (Panel WWW) a Panelem Klienta?
  11. Pytania o funkcjonowanie domen
  12. Finanse
{left_bottom_block}

Akceptujemy płatności m.in.

płatności
{right_bottom_block}

Pomoc 24/7

Całodobowy monitoring serwerów
pozwala Ci komfortowo korzystać
z usług webd.

Używamy cookies w celach świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że cookies będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się więcej.