Pytania klientów
Zakupiłeś? zerknij

  1. Zagadnienia dotyczące funkcjonowania FTP
  2. Pytania związane z funkcjonowaniem bazy MySQL
  3. Funkcjonowanie poczty e-mail
  4. Zagadnienia związane z działaniem serwera www + PHP
  5. Obsługa, kontakt
  6. Mam problem, jak powinienem o tym powiadomić Administratorów WEBD?
  7. Nie mogę sie zalogować do Cpanelu (Panel WWW), dlaczego?
  8. Z jakich portów korzysta Cpanel (Panel WWW)?
  9. Dlaczego prosimy i zalecamy kontaktować się z Administratorami WEBD za pomocą poczty wewnętrznej?

    Odpowiedź


    Przede wszystkim – by uwierzytelnić prośby o wykonywanie zmian na serwerze. Mamy wtedy pewność, że osoba zwracająca się do nas, jest osobą upoważnioną.



    Dodatkowo, taki kontakt maksymalnie skraca czas oczekiwania na odpowiedź. Adres tech@webd.pl generalnie istnieje dla osób zainteresowanych skorzystaniem z oferty WEBD. Mamy wiele różnorakich zapytań dziennie i stąd, by rozróżnić Klientów WEBD od interesantów WEBD, powstała poczta wewnętrzna.



    Jednocześnie, kontaktując się z Nami, w przypadku wydłużającego się czasu oczekiwania na odpowiedź, prosimy nie powielać tematów.


  10. Jak i po co zapewniona jest niezależność między CPanelem (Panel WWW) a Panelem Klienta?
  11. Pytania o funkcjonowanie domen
  12. Finanse
{left_bottom_block}

Akceptujemy płatności m.in.

płatności
{right_bottom_block}

Pomoc 24/7

Całodobowy monitoring serwerów
pozwala Ci komfortowo korzystać
z usług webd.

Używamy cookies w celach świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że cookies będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się więcej.