Pytania klientów
Zakupiłeś? zerknij

  1. Zagadnienia dotyczące funkcjonowania FTP
  2. Jak poprawnie należy skonfigurować połączenie z FTP?
  3. Czy jest możliwość zalogowania się do anonimowego ftp przez przeglądarkę np Internet Explorer, Mozilla, Firefox?
  4. Dlaczego moje połączenie oraz transfer na FTP są powolne?
  5. Nie mogę skasować katalogu poprzez FTP, co zrobić?

    Odpowiedź


    Najczęstszym powodem braku możliwości skasowania katalogu jest to, że nie jest on pusty - baczną uwagę należy zwrócić na pliki ukryte np. .htaccess. Jeżeli po skasowaniu tego pliku nadal nie ma możliwości skasowania katalogu należy udać się do Cpanelu i spróbować dokonać tej operacji z sekcji Menedżer plików.



    Wyjątkiem są katalogi backup_daily/weekly/monthly są to udziały zdalne, których użytkownicy nie mogą usunąć.


    Jeżeli i to nie pomoże, należy skontaktować się z Administratorami WEBD poprzez zakładkę wiadomości w Panelu Klienta.


  6. Czy istnieje możliwość ograniczenia powierzchni dla założonego konta FTP?
  7. Pytania związane z funkcjonowaniem bazy MySQL
  8. Funkcjonowanie poczty e-mail
  9. Zagadnienia związane z działaniem serwera www + PHP
  10. Obsługa, kontakt
  11. Pytania o funkcjonowanie domen
  12. Finanse
{left_bottom_block}

Akceptujemy płatności m.in.

płatności
{right_bottom_block}

Pomoc 24/7

Całodobowy monitoring serwerów
pozwala Ci komfortowo korzystać
z usług webd.

Używamy cookies w celach świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że cookies będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się więcej.