F.A.Q
Zanim zakupisz
- Od kiedy działa firma Globtel Internet - właściciel hostingu WEBD?
- Czy istnieje możliwość darmowego przetestowania dowolnego konta WEBD?
- Czy istnieje wersja demonstracyjna panelu administracyjnego na serwerach WEBD?
- Jak będzie wyglądać adres strony oraz poczty elektronicznej Użytkownika usługi WEBD?
- Czy login Użytkownika musi być jednocześnie nazwą subdomeny WEBD?
- Jak jest dzielona przestrzeń dyskowa w obrębie dowolnego konta WEBD?
- Co się dzieje w momencie przekroczenia transferu na dowolnym koncie WEBD?
- Czy jest możliwość przejścia na inny pakiet oferowany przez WEBD?
- Czy są ograniczenia wielkości plików na www lub w przesyłanej poczcie na serwerach WEBD?
- Czym różnią się między sobą poszczególne konta z oferty WEBD?
Odpowiedź
Przede wszystkim konta między sobą różnią się pojemnością oraz transferem. Pozostałe parametry takie jak: ilość domen czy mail'i została dobrana, tak by naszym zdaniem, optymalnie wykorzystać możliwości danego konta. - Co to są konta resellerskie WEBD Reseller?
- Czym różnią się między sobą konta resellerskie WEBD Reseller Standard i PRO?
- Czym różnią się konta WEBD od kont resellerskich WEBD Reseller?
- Z jakiego oprogramowania korzystają serwery WEBD?
- Czy można wykupić niestandardowe konta na serwerach WEBD?
- Czy klienci WEBD mogą liczyć na pomoc administratorów WEBD?
- Czy i jak można przenieść swoją domenę na serwery WEBD?
- Jakie są formy płatności za konta WEBD i kiedy jest uruchamiane dane konto?
- Jakie informacje należy podać na przelewie bankowym lub pocztowym?
- Jak zapłacić SMS'em za usługi WEBD?
- Czy można przyspieszyć aktywację konta WEBD?
- Czy firma Globtel Internet wystawia faktury VAT za usługi WEBD?
- Dlaczego na stronie WEBD podane są dwa różne numery kont bankowych?