Start » Pomoc » FAQ

F.A.Q
Zanim zakupisz

  1. Od kiedy działa firma Globtel Internet - właściciel hostingu WEBD?
  2. Czy istnieje możliwość darmowego przetestowania dowolnego konta WEBD?
  3. Czy istnieje wersja demonstracyjna panelu administracyjnego na serwerach WEBD?
  4. Jak będzie wyglądać adres strony oraz poczty elektronicznej Użytkownika usługi WEBD?
  5. Czy login Użytkownika musi być jednocześnie nazwą subdomeny WEBD?
  6. Jak jest dzielona przestrzeń dyskowa w obrębie dowolnego konta WEBD?
  7. Co się dzieje w momencie przekroczenia transferu na dowolnym koncie WEBD?
  8. Czy jest możliwość przejścia na inny pakiet oferowany przez WEBD?
  9. Czy są ograniczenia wielkości plików na www lub w przesyłanej poczcie na serwerach WEBD?
  10. Czym różnią się między sobą poszczególne konta z oferty WEBD?
  11. Co to są konta resellerskie WEBD Reseller?
  12. Czym różnią się między sobą konta resellerskie WEBD Reseller Standard i PRO?
  13. Czym różnią się konta WEBD od kont resellerskich WEBD Reseller?
  14. Z jakiego oprogramowania korzystają serwery WEBD?
  15. Czy można wykupić niestandardowe konta na serwerach WEBD?
  16. Czy klienci WEBD mogą liczyć na pomoc administratorów WEBD?
  17. Czy i jak można przenieść swoją domenę na serwery WEBD?
  18. Jakie są formy płatności za konta WEBD i kiedy jest uruchamiane dane konto?
  19. Jakie informacje należy podać na przelewie bankowym lub pocztowym?
  20. Jak zapłacić SMS'em za usługi WEBD?
  21. Czy można przyspieszyć aktywację konta WEBD?
  22. Czy firma Globtel Internet wystawia faktury VAT za usługi WEBD?
  23. Dlaczego na stronie WEBD podane są dwa różne numery kont bankowych?

Płatność za usługi

Akceptujemy płatności:

Pomoc 24/7

Całodobowa pomoc techniczna
pozwala Ci komfortowo korzystać
z usług webd.

Używamy cookies w celach świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że cookies będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się więcej.