Polityka prywatności.

Firma Globtel Internet przywiązuje ogromne znaczenie do ochrony prywatności swoich klientów. Poniższy dokument zawiera zasady przetwarzania Twoich danych osobowych. Na wstępie musimy zaznaczyć, że:

 

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. z przyjemnością przekazujemy poniższą klauzulę informacyjną:

 

  1. administratorem Twoich danych osobowych jest Globtel Internet Szymon Hersztek ul. Matecznikowa 2/1 80-126 Gdańsk, tel. 583509284; e-mail: sprzedaz@webd.pl. czyli my.
  2. Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu:
  • realizacji złożonego zamówienia, świadczenia zamówionych usług oraz utrzymania konta klienta w serwisie na podstawie Art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, Art. 18 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
  • realizacji przesłanego zgłoszenia na podstawie Art. 6 ust. 1 pkt a) RODO;
  • otrzymywania od nas newslettera – o ile wyrażono osobną zgodę – na podstawie Art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, Art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Art 172 ust. 1 Prawo telekomunikacyjne;
  • prowadzenia działań marketingowych oraz badania satysfakcji klienta - na podstawie Art. 6 ust. 1 pkt f) RODO.
  1. Odbiorcami Twoich danych osobowych będą:
  • podmioty uczestniczące w realizacji złożonego zamówienia, czyli Dinfo, NASK, cyber_Folks S.A, Przelewy24, Justpay.pl, PayPal plus nasza księgowość;
  • właściciel live chat;
  • firma dostarczająca system komentarzy do bloga;
  • firma programistyczna, dbająca o rozwój naszego serwisu.
  1. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Dane zostaną przekazane wyłącznie w zakresie niezbędnym dla realizacji złożonego zamówienia. Przekazanie danych osobowych poza EOG może nastąpić na przykład w związku z rejestracją niektórych rozszerzeń domenowych, wykupieniem certyfikatu, korzystaniem przez administratora z usług analitycznych lub reklamowych dostarczanych przez Google LLC.
  2. Twoje dane osobowe będą przechowywane do momentu żądania ich usunięcia - jak zażądasz, usuniemy. Żądanie usunięcia danych skieruj do nas po zalogowaniu na www.webd.pl, zakładka Zgłoszenia lub mailem na sprzedaz@webd.pl z autoryzowanego w systemie adresu e-mail.
  3. Masz prawo do żądania od administratora (nas) dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
  4. Masz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  5. Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jeśli odmówisz, nie będziemy mieli możliwości zarejestrowania dla Ciebie usługi czy pomocy Tobie w zgłoszeniu.
  7. Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania w celu świadczenia usług. Przetwarzanie takie nie wywołuje skutków prawnych ani żadnych istotnych konsekwencji.

Jakie dane o Tobie zbieramy?

Podczas rejestracji, która jest niezbędna do pełnego korzystania z naszych usług, zbieramy dane takie jak e-mail, login, hasło, imię, nazwisko, adres, numer telefonu. Dodatkowo od firmy będziemy wymagać numer NIP, celem prawidłowego wystawienia faktury VAT. Automatycznie system przekaże nam Twój adres IP.

Wszystkie dane dotyczące formy płatności są realizowane przez podmiot trzeci Przelewy24, Justpay.pl oraz PayPal lub za pośrednictwem przelewu bankowego. Nasza firma nie przetrzymuje danych transakcyjnych.

Wymagane w trakcie rejestracji dane osobowe czy też dane firmy muszą być zgodne z rzeczywistością.

Podczas rejestracji domen, przekazujemy dane osobowe podmiotom NASK oraz DINFO, przed którymi działamy w charakterze partnera. Podczas rejestracji certyfikatów - Twoje dane przekazane zostaną do naszego partnera - firmy Domeny.pl

Podczas odwiedzin naszej strony internetowej, automatycznie zbierane są dane dotyczące Twojej wizyty, np. adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego itp. Dane te zbierane są za pośrednictwem oprogramowania analitycznego Google Analytics.

Kontaktując się z naszą firmą poprzez formularz kontaktowy, niezbędne będzie podanie adresu e-mail. Adres IP będzie pobrany automatycznie.

Jeśli w celu nawiązania kontaktu z nami skorzystasz z opcji chat, wtedy zgromadzimy takie dane jak: e-mail, adres IP oraz ewentualne dalsze dane osobowe, które przekażesz przez formularz.

 

W jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane?

Firma Globtel Internet uznaje prawo klientów do prywatności za sprawę nadrzędną, zatem dane osobowe nie zostaną udostępnione osobom trzecim. Wszystkie dane osobowe przechowujemy i przetwarzamy w sposób zgodny z wymogami prawa polskiego i międzynarodowego, w zgodzie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych.

Dane zbierane podczas rejestracji będą wykorzystane wyłącznie do umożliwienia Tobie zalogowania się do naszego systemu. Rejestracja jest obowiązkowa, jeżeli chcesz dokonać zakupu.

Dane zbierane podczas transakcji zakupu mogą być przekazane firmie obsługującej transakcje płatnicze w celu obciążenia Twojego konta bankowego. Firma Globtel Internet nie ponosi odpowiedzialności za praktyki informacyjne stosowane przez firmy trzecie. W celu zachowania bezpieczeństwa informacji radzimy zapoznać się z polityką prywatności tychże firm.

Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do zbierania danych demograficznych o naszych użytkownikach, do personalizacji zawartości naszych stron internetowych bądź do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej. Dane te zbierane są anonimowo.

Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Tobą a naszym serwisem będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie.

Możemy kontaktować się z Tobą w celu potwierdzenia, że informacje, które gromadzimy w naszej ewidencji, są nadal aktualne oraz w celu uzupełnienia Twojego profilu o dodatkowe informacje.

Gromadzone przez nas dane mogą posłużyć do sporządzania statystyk wewnątrzfirmowych. Informacje te możemy wykorzystywać dla celów marketingowych oraz w zakresie dalszej działalności i rozwoju firmy.

W wyjątkowych sytuacjach Twoje dane mogą zostać przekazane powołanym do uzyskiwania takich informacji organom państwowym.

 

W jaki sposób kontaktujemy się z Tobą?

Możesz otrzymywać od nas emalie dotyczące Twojej transakcji zakupu.

Możemy się również kontaktować telefonicznie lub poprzez e-mail w celu powiadomienia o zakończeniu abonamentu, lub przekazania informacji dotyczących Twojego konta na www.webd.pl.

Sporadycznie możemy informować Cię o nowościach i promocjach.

 

Czy możesz zmieniać swoje dane osobowe?

Po zalogowaniu się do Panelu Klienta i wybraniu sekcji "Moje dane" możesz wprowadzać zmiany w swoich danych osobowych.

Danych użytych do transakcji zakupu nie można zmienić ani usunąć. Są one częścią rachunku lub faktury i są przechowywane w celach księgowych.

 

Jak wykorzystujemy twoje ciasteczka cookies?

„Cookies” to pliki tekstowe przechowywane w urządzeniach użytkowników, przeznaczone do przeglądania stron internetowych.

„Cookies” używane są w celu personalizacji korzystania z przeglądarki, jak również pozwalają określać sposób korzystania użytkowników ze stron internetowych. Ciasteczka możemy wykorzystywać do obsługi programu partnerskiego. Przetrzymują one dane, dzięki którym jesteśmy w stanie zidentyfikować partnera. Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji i aktywności (np. zakup usługi związany z wypełnieniem tych danych). Dane osobowe są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym. Rozróżniamy „cookies” sesyjne (tymczasowe) oraz stałe. „Cookies” sesyjne przechowywane są na urządzeniu użytkownika do momentu wylogowania ze strony internetowej lub jej wyłączenia. „Cookies” stałe przechowywane są przez zdefiniowany czas. Użytkownik może dokonać właściwej konfiguracji przeglądarki, aby zablokować automatyczne akceptowanie plików „cookies” lub uzyskać każdorazową informację o przesłaniu takiego pliku na urządzenie użytkownika. Informacje o możliwych konfiguracjach „cookies” dostępne są w ustawieniach przeglądarki. Wprowadzenie ograniczeń dotyczących stosowania plików „cookies” może wpłynąć na prawidłowe użytkowanie strony internetowej (np. brak możliwości zalogowania się).

 

W jaki sposób zabezpieczamy Twoje dane osobowe?

Nasze bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich. Podczas komunikacji pomiędzy Twoim komputerem a naszym serwerem, gdy zbierane są Twoje dane osobowe, szyfrujemy połączenie z użyciem protokołu SSL.

 

Zmiany naszej polityki prywatności

Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie.

 

Akceptacja warunków

Wszyscy nasi użytkownicy i klienci zobligowani są do zapoznania się i stosowania zasad zgodnych z niniejszą polityką.

 

Kontakt z nami

Firma przetwarzająca dane: Globtel Internet Szymon Hersztek, ul. Matecznikowa 2/1, 80-126 Gdańsk NIP: 9570804786; REGON:192519144

Biuro obsługi klienta jest czynne w dni powszednie w godzinach 9.00-17.00

Numer telefonu: +48 58 350 92 84

 

Wszelkie zapytania, uwagi prosimy przesyłać za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.webd.pl/kontakt

Nasi partnerzy.

Monitoring 24/7.

Całodobowy monitoring serwerów
pozwala Ci komfortowo korzystać
z usług WEBD.pl!